Friday, April 6, 2012

7 years and counting

6 April 2012, genap 7 tahun dia di hati saya, dan saya di hati dia. Tarikh di mana kami declare couple dulu. huhuhuhu..masa tu saya di UTP dia di Jitra. Declare dengan SMS je. Betul2 cinta SMS masa tu. Sehari mesti 50 - 100sms. Top up usah ckp le bape sebulan.

Hari ni nyaris2 terlupa. Pergi TESCO ternampak tarikh hari ni then terfikir, tarikh mcm special..Amik few seconds juga baru ingat. Hahaha...Ape daa..

Terus sms en.hubby tanya "Bie ingat ke hari ni ape?"

Dia jawab "Hari Jumaat...huhu, hari kita kapel"

Nasib baik ingat. Kalau tak sentap aaii tau. 

Actually dah 7 tahun bersama dari zaman bercinta sampai kawin then beranak pinak ni, en.hubby seorang lelaki yg jenis tarikh2 ni masih segar di ingatan. 10thn lagi tak tau le kan. Silap2 saya sendiri plak yg tak ingat. hehehe

Then saya received sms ni " Thanks sayang, bsusah senang, nangis, gembira dgn Bie. Bagi Bie zuriat. Love you so much"

Ok...senyum sampai ke telinga ^___________^

I love you so much Bie.

2 comments:

. i . n . a . z . said...

sweet~

Watierman said...

Ala...lomantika di amore!!!..Moga terus kekal cam gitu..for many more years to come!