Monday, January 16, 2012

Misi mencari strawberry


Amboi mcm2 misi si Puan Apash ni kan. hahaha...

Kisahnya saya dpt order cupcakes nak letak strawberry sebiji kat atas setiap cupcakes. Jumlah semua nak 100biji. Banyak juga tu. Kat sini stock strawberry mmg bleh dpt kat TESCO. Tapi ikut nasib. Bila kita nk beli tu stock dari Cameron baru sampai alhamdulillah. Tapi kalau time tu tinggal stock lama n dah tak elok. Camne?? Yg imported ada. Tapi mahal beb. Bukan skit nak guna. Kang tak pulang modal pulak kan.




So, pujuk2 en.hubby ajak ke Cameron Highlands. En.hubby baik hati melayan permintaan isteri tercinta..^__^... Untung juga duduk di area sini. Tak jauh sangat nak ke Cameron. Cuma bab jalan bengkang-bengkok tu je yg leceh. Cer jalan straight je..lagi selalu pergi. hahaha...Selain carik strawberry dapat juga bawak anak-anak jalan2. Kisah di sana saya cerita nanti.




Kalau le strawberry ni bleh tahan lagi lama konpem beli lagi banyak..hahahaha...Gila tamak kan. Dalam kepala byk benor project nak buat dgn strawberry ni. Tapi takut takde masa. Just wait n see.



3 comments:

Fazlinil Irma said...

bestnya tgok strawberry fresh. sy pun terpaksa la jugak beli strawberry even mahal.

Puan ApasH said...

Fazlinil Irma:

Tak sangka awak pon baca blog saya. Ke 1st time jenguk blog saya? hehehe..

Kalau takde masa nak ke cameron mmg saya pon terpaksa beli even mahal. Nak buat camne kan..

Fazlinil Irma said...

saya baca tp x pernah komen. hehe.
tp bila tgok stoberi merah. adushh.. terpanggil nak mengomen. ;)