Friday, December 23, 2011

Hangin sebab Selipar

Selipar merah ku tersadai di atas tanah.

Quote dari Status FB saya Isnin lepas:
"Dah le pg ni masuk ofis lewat. Punch card merah. Then masa jalan menuju ke ofis tgk anak2 anjing yg berkeliaran kt dpn ofis tgh syok main2 dgn selipar yg aku pakai dlm ofis. Arrghh ni yg buat aku marah ni. Malaun mana yg reti pinjam selipar orang tapi tinggal kat luar. Tak reti2 nak simpan dalam ofis balik ke? Mmg le bape le sgt rege selipar tu tapi yg buat aku marah SEKARANG ni aku nak pakai apa?? Kerja dapat gaji selipar bape hinggit tu pon tak bleh nak beli sendiri?? 4thn aku kerja kt sini dah 3x aku beli selipar baru sume sebab anjing gigit. Kalau putus ke ape takpe la..Ni elok lagi."

Semalam baru berkesempatan beli selipar baru. Haaa..hambik kau pink karer tu. Oppss size 40 almaklum le species kaki besar kan. huhuhu..Yup hanya RM2.90 cheapskate..kalau kena gigit anjing lagi takde le terkilan sangat kan.

Ada kawan sekerja notice yg selipar saya telah digigit anjing dan dia kata boleh dia ambilkan. Saya kata tak payah. Bagi je anjing tu gigit sampai hancur pon takpe. Tak kuasa nak samak2. Kalau dah samak pon semak mata tgk kesan gigitan kat selipar tu.

No comments: