Tuesday, December 13, 2011

1990

Gambar Dolu-dolu
Pic credit to Nisa (anak cousin)
From left: Pn. Apash, my bro, Angah & Nisa.
Location: Kg. Sg. Tapah, Ipoh.



Menurut Nisa, gambar itu sekitar tahun 1990. Maknanya Pn. Apash baru 8 tahun @ darjah dua. huhuhu. Ye dulu saya mmg suka pakai gown. Tu sebab anak2 saya pon saya suka bagi pakai gown. huhuhuhu..

Mak cerita, dulu2 masa kecik lagi rasanya, saya suka pakai gown kembang. My mom panggil gown 'aren'. No offense ye. Then pakai socks yg ada renda2..hahaha..perasan lil princess maa. Tapi sekarang dah year 2011 saya takkan carik gown mcm tu utk anak2 saya. Taste dah berkembang daa.

Tapi part berangan nak jadi princess tu saya pass down kat anak2 saya. Bila kata Paksu nak kawin je, dah verangan beli dress/gown kembang utk dorang. hahaha..Can't wait to see both of them wearing those gown this saturday night. Mintak2 Qaseh berperangai elok. Sebab ada sekali tu dia refuse nak pakai bila kami suruh test pakai. Dia kata sakit. Tanya tang mana sakit takde pula bgtau. Jangan kamu buat perangai musnahkan angan2 Mama, Qaseh.

Baju gitu ada event2 tertentu sesuai le pakai kan. Takkan nak pergi TESCO pon nak pakai gown mcm tu. Sungguh hover tau. Sangat tak sesuai.

No comments: