Saturday, October 8, 2011

Dulu Farmville. Sekarang??


Dulu2..setahun yang dulu le, saya dah stop main farmville dan segala game kat FB. Sebab takde masa nak mengadap game je kejenye. Masa yg dulu diperuntukan untuk main game, saya alih kepada study/tgk video/resepi buat kek. hahaha...kalau kat rumah pula of course masa untuk baking. Biasalah dah jumpe ultimate hobi harus tinggal mende lain.



Abis cuti bersalin then start keje saya jumpe gambe baru. Try main. Kire orait le bagi saya. Game yang kalau ko tak ngadap seminggu pon takpe. Takde tanaman rosak ke. Job habis ke. Tu yg ske game ni. Lagi2 game yg jenis carik2 barang. Mmg kena dengan saya.

Sampai skang saya main. huhuhu..tapi takde le bertekun gile main. Ikut masa dan mood. Setakat ni belum boring lg la..Tak tau le nanti2 kan..


My Garden


Orang lain saya tgk dok layan Cityville kalau tak silap. Belum ada tarikan yg kuat untuk saya cuba. huhuhu...

Korang layan game kat FB tak??

No comments: