Thursday, June 9, 2011

Happy 6th Anniversary



Nikah lu 14 March 2008, macam mana bleh sambut 6th anniversary plak. huhuhu..Bukan anniversary kami la. Wedding anniversary SIL & her hubby. Dorang nikah 06/06/05 lu. Ingat lagi time tu baru je couple ngn en.hubby. Baru 2 bulan. Punye le segan nak pergi kenduri kahwin kakak dia. Terpaksa angkut member temankan. Kalau tak silap Gee & Farid yg teman. Member2 lain sume dah balik kampung sebab dah start cuti semester.


SIL posed dgn RV Cake


Sempena anniversary dorang saya buatkan Red Velvet Cake. My 2nd RV Cake. Much much better from the 1st one. Hahaha.. Biasa buat cupcake je.

Saya agak fail dalam cake decoration. Tak pandai nk buat surface bagi smooth je. huhuhu..dengan itu saya telah mendaftarkan diri pergi belajar Cupcake advanced dengan Kak Zai Sabtu ini. Nak belajar asas buat bunga2 dengan buttercream. Len kali kita join kelas lain plak kalau ada rezeki.


Qaseh jilat jari. Sedap ke sayang?? Dia dah pandai skang. Kalau kek je..Mesti dia cakap "Mama wat". Dia mmg ske busy body time saya buat cake.








Hannah mulut comot. Ni kerja Pak Long pergi calit skit cream cheese tu kt Hannah.


Suku cake dah setel. huhuhuhu..



Pasangan pengantin lama. Semoga berbahagia ke akhir hayat. amin...

3 comments:

smms said...

nak resepi leh x? tq

Puan ApasH said...

smms:

http://cherishlovetogether.blogspot.com/2011/05/resepi-red-velvet-cupcake.html

itu resepi utk cupcake. Tapi sama je pon. Saya guna loyang 8inci. Kalau ade 7inci lagi bagus. Tinggi skit kek tu.

Unknown said...

nmpk sedap kek RV akak tu :)