Thursday, May 5, 2011

My Simple Dessert Table


Wahh..sudah lama tak berblogging ni. Gara2 busy dengan preparation utk Majlis Akikah Hannah & Birthday Qaseh. Lepas masjlis penat dan sibuk mengemas plak. Alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar...

Hari ni baru berkesempatan nk update blog.

Dulu dalam pantang sebulan lebih le tak bleh nak laksanakan hobi saya nan satu tu. BAKING....Untuk Majlis Akikah & birthday tu saya balas dendam utk baking uolls..Baking sampai flat..Penat gile..tidur tak cukup..hahaha..

My Simple Dessert Table


Red Velvet Cupcake


Purple Velvet Cupcake


Orange Mocha Chocolate Brownies



Blueberry Cheese Tart



Actually ada satu lagi kek atas dessert table tu. Condensed Milk Pound Cake fav my mom. Simple cake but sgt sedap. Tapi masa en.hubby tgkap gambar tu saya tgh potong kek tu utk letak dalam plate. I baked 2 biji kek tu tapi served sebiji je. Sebiji bagi my mom bawak balik. Kek simple gitu xde icing or coklat topping orang kurang interested nk makan. Huhuhu..

Selain untuk dessert table saya baked 100++ biji Super Moist EGGLESS Choc cupcakes untuk isi dalam goodies bag. Gambar??? Lupe lak nak snap. Hahahaha..

Sume saya buat sendiri. Orang lain tolong jaga Hannah je. huhuhu..Nway thanks MIL, SIL, & en.hubby sebab tolong tgkkan Hannah.

No comments: