Friday, March 4, 2011

Pilis



Salah satu perkara yang diamalkan ketika dalam pantang adalah pemakaian PILIS. Tapi rata2 set bersalin yang terdapat di pasaran tidak include PILIS. Contohnya set bersalin saya Set Bersalin Afiat. Dia ada bedak hangat untuk sapu kat badan tapi PILIS takde.

So time berpantang bersalinkan Qaseh saya pakai PILIS yg dibeli dari sorang nenek ni. Tapi kali ni nenek tu dah tak buat. So kena carik alternatif len. Saya pon google. Rata2 yg ada orang suggest PILIS Jamu Mak Dara.


*ehsan Google*

Jadinya masa sessi shopping barang2 ngn en.hubby last week saya pon beli PILIS Jamu Mak Dara ni. Harga RM22. Kalau tanya kat kedai yg jual barang seangkatannya mesti dorang kata tak banyak pilihan. Ada satu lagi tu Leesa's Formula kot. Ginger cream kalau tak silap. Boleh sapu kat dahi cam PILIS gak. Tapi 1 bekas tu RM60++ kalau tak silap.

Compare PILIS JMD ngn Leesa's Formula tu mcm nampak ORI lagi PILIS JMD lgpon murah. huhuhu...Keberkesanan memakai PILIS JMD ni tak dpt nk komen lagi sbb belum pakai. Nanti dah pakai saya comment ye.

So pada sape2 yg tercari2 PILIS..Pilis JMD ni boleh jadi antara pilihan anda.

1 comment:

Unknown said...

NR pun xde..so huda x pakai time husna dulu :)