Wednesday, March 30, 2011

Kalau ikutkan nafsu

Source: www.sarakids.com

Kalau ikutkan nafsu mahu saje menghabiskan duit utk beli MODU brestpump ni. Hari tu masa baru tau MODU bakal berada di pasaran ada cakap kat en.hubby kalau tak mahal sangat saya nak beli. Terus kena dengar syarahan en.hubby. Yela kan Spectra 3 tu pon masih dalam keadaan elok. Takde ape yg rosak so buat ape beli barang yg tak perlu.

Tapi saya cakap dia kecik senang nak bawa gi tempat kerja. Takde le bulky mcm spectra 3 tu. Jenuh juga mengangkut hari2 gi ofis.

Pendek cerita semalam terbaca di FB Farah Farhan (Sarakids) 30 pembeli pertama dapat harga istimewa RM499.00. Harga asal RM599.00. Bagi saya harga tu agak mahal bagi saya. Yela RM599 utk pump saje kan. Dulu beli Spectra 3 tu termasuk bag pack, cooler bag dan macam2 lg tak sampai RM600.

Kalau tak ikut nafsu ikut akal fikiran yg waras dari spend duit utk barang yg tak perlu baik saya guna duit tu beli deep freezer kan. Berbelanja tu biar berhemah. Cewahh!!...

credit to google


Tak pon kita menabung dulu. Dengar dulu review orang ramai pasal MODU tu. Then tunggu Sarakids buat Package Deal utk MODU tu. Lagi berbaloi kan. huhuhuh...

2 comments:

Mek Rose said...

2nd bb ni mmg kompem nakbeli DF..dah survey2 dah ehehhe

pam tu..if dah ade better biar la dulu
sy pon dah ade 2 pam..if beli lagi sure cik abe sy bersyarah!

ezan said...

ezan pun teringin sgt nk beli modu ni. tp bile pk2 spectra 3 ku masih kuat berjasa.. pendam je hasrat. :(

ps: tp beli deep freezer lg bagus kot. sebab pump skrg pun dah ok kan? leh simpan susu byk utk hannah :)