Friday, March 4, 2011

Cerita Tergantung

Baru2 ni Nikki comment sebelum dia cser anak dia haritu dia baca pengalaman saya bersalinkan Qaseh. Tapi frust sebab saya cerita tak abih. Hahaha...

Ya ampun!!...
Cerita tu saya buat setakat Part 4 je. Then saya tak sambung. SEBAB??? Maybe malas kot. Hahaha boleh plak mcm tu. Biar cerita tergantung kan. Saya pon baru lepas baca balik kisah tu. Cam tak best plak biar cerita tergantung. Nanti esok2 Qaseh nk baca ke..kan??

Rasa macam nak sambung je kisah tu. Tapi rajin ke??? Dah nak bersalin anak no.2 dah ni. hehehe...Saya tak janji ye kawan2. Sebab kat rumah saya tak on9 sebab takde lappy. Kalau blogging pon kat office je pon. Takut takde masa nk karang cerita.

Anyway saya sertakan link kisah Part 1 sampai Part 4 dulu ye. Kot2 ade sesape yg berminat nak baca. Kot lepas ni ramai yg request suruh sambung cerita..terus bagi mood saya bercerita. Ewah..ewah..ko ingat ko sape ApasH..penulis cerpen/novel?? =P



No comments: