Friday, July 30, 2010

Lunch @ McD



Lunch tadi gi makan @ McD Mdn Gopeng. Selain nk try GCB, saya mmg nk belanja my lovely cuz yg tolong jual my cuppies kat Ceriathon last weekend.

My verdict for GCB..sedap..not bad. Makan x perlu sos lagi. Makan punya makan..tinggal 1/3 lg dh rasa nk muntah. Aiseh potong betul la..blamed the nausea. Last my cuz yg perabihkan. Badan kecik tapi kuat makan..hahaha..


My cuz Eqah wif her sister


Eqah @ nama glamer BIBAH bersama GCB saya yg dia tolong perabihkan..


McD Fries my fav

Gambar tuan tanah xde le..not in the mood utk bergambar..padahal cover sbb harini pakai uniform kerja. My bro siap kata dh rupe cam cleaner..ish..ish..ok hari ni last pakai!!


2 comments:

azzey said...

mmg sedap ke? ramai ckp cam tu...kene try jg ni....

umei said...

I'm actually looking blogs and sites who are keen to partake in paid written advertorials for a few different clients.

If you shall be deemed interested and would like to find out more, please do not hesitate to contact me at jcmf.ng@gmail.com

Thank you!