Wednesday, June 9, 2010

Lunch Date with Along



Lunch semalam date ngn Along. The nearest dgn kilang saya adalah TESCO Station 18. So, xde le banyak choice tempat makan. So, we decided makan pizza again.

Menu?? Ala macam biasa le kan. Mostly sume orang tau kan, pepsi, soup, garlic bread & Pizza. Standard saje..x perlu le nak snap photos.

Kali ni kami nk try Chocolate Volcano. Before this saya gi mkn sorang2 rasa kalau order sure x abih. So sbb dengan along kami pon order.

Masa amik order waitress tu tanya nk sekarang or lepas makan. Of course le lepas makan kan. So lepas setel makan, kami pon minta waitress tu hantar chocolate volcano tu.

After 20minit minta baru sampai menda alah tu. Mmg bikin hati gua HOT tau. Baik le minta dari awal...Sbb by 20minits sure dh setel makan main course.... ngam2 utk dessert kan.

Kalau restoran biasa sah2 saya cancel then terus bayar. HAMPEH..



Ok..masuk bab review chocolate volcano tu..Rasa sedap..tapi amat le muak. Tak abih pon kami berdua makan. Kesimpulan, ia sesuai utk makan ramai2.. Harga berpatutan RM7.90 utk add on w/o tax le. Cuma Topping ice cream tu x macam gambar...patutnye byk le ckit kan..hehehe

Chocolate volcano punye pasal saya lambat masuk ofis. Nasib baik xde punch card!!..Ngeeee..untung jadi exec...



1 comment:

ann @ hatiberbunga said...

baru aritu makan choc volcano ni. sedap! i like. hehe.. tp mmg lambat skit la.. 10 minit. nasib baik x cecah 20 minit. mau nyer angkat buntut gak. hehe..