Friday, June 18, 2010

Boss Takde..saya ngulor..



Sssshhhhh..jangan bagitau boss tau. :P

Semalam lunch hour keluar gi TESCO dgn Along lagi. Selain dari lunch saya ada misi sampingan. Keluar lunch kol 1pm balik ofis kol 3ptg..ngulor 1 jam...eeee..jahat. Qaseh jgn buat cam mama tau.

Cerita lunch..TESCO ni limited choices of food..food yang kena dgn tekak saya & Along. Food court mmg PANGKAH le..ntah ape-ape rasanye. Kecuali Lamb Chop yang saya selalu makan. Nak makan KFC, Along baru mkn the day before. RASAMAS...teetttt x sedap.

Last2 kami ke Pizza Hut lagik. Sebabkan mcm jemu plak makan pizza. Saya & Along try makan mende lain. Saya amik Menu yg murah tu..Amik spagetti carbonara chicken along amik Meatball cheese ape kebenda ntah nama dia.




Nak dijadikan cerita..last2 saya makan meatball tu Along yg makan spagetti..sebab dalam spagetti tu ada shitake mushroom yg nak buat saya termuntah..uwweekkk..x ske betul rasa + bau.




Nasib baik Along x kisah..kalau x lapor le teman..

Lepas makan...terus cari barang2 untuk misi sampingan tersebut...

MISI APA???

Tunnggggguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu...................

2 comments:

Byzura Mj (By) said...

tak suka?? saya suka sebab ceeees banyak!!

Puan ApasH said...

Bai:

Saya x ske spagetti tu sbb ada mushroom tu. Kalau tak boleh je makan. Yang meatball cheese tu mmg sedap!! I like..