Monday, May 31, 2010

Kurang blogging kurang unique visitor



Last week...ok2 ngaku le for the past couple of weeks, mmg agak malas nk wat entry. bukan sbb xde 'material' utk update. Cuma agak malas dan spent byk masa di Farmville. Ye saya salah sorang pekebun yang berjaya. Tapi bukan sampai pekebun tegar.

Tapi hari ni tiba2 malas plak nak berkebun. Mungkin rajin berkebun sudah beralih arah ke rajin berblog. Sebab berkebun bukan dapat $$$...tapi kalo berblog dapat $$$ kan. Walau xde le banyak mana dapat nyer. Tapi still dapat balasan. dasar mata duitan

Kesedaran timbul selepas check my nuffnang acc tadi. Sangat sadis tgk graph unique visitors.




Then saje2 tgk earning plak... Saya managed 2 blogs. 1 lagi blog tu just utk bloglist. Tapi ade juga income yg saya dapat dr blog tu. Ikutkan banyak gak campaign yg saya ade. Tapi sayang..unique visitor sehari hanya dalam 20-30 org je. Padahal selalunye boleh dapat 100++...kire bagi saya dh banyak le kan. Yela..blog saya ni bukan glamer mana pon. x pernah kuar majalah pon..=P

So kenapa lepaskan peluang yg nuffnang kasi kan. So, better gunakan sebaik-baiknya. Dulu bila kurang ads kat blog dok heran sgt2 nape nuffnang x bagi ads. Bila dah bagi x reti2 amik peluang..

Lagipon dengan berblogging ni juga aritu saya dapat chance join Beautiful Women Project. Dah setel last week. Dorang promise by wednesday or thursday dorang akan bank in kan incentives yg dijanji kan. So just wait and see le..Minta2 le kami tak kena kencing kan..



No comments: