Sunday, May 16, 2010

Happy Teachers Day!!





16 May every year kita sambut Teachers Day..


Pic credit to google


So, I wanna wish all the teachers around the world especially to my Along, my mum & semua cikgu cikgi yang telah mengajar saya dari Tadika hingga ke University. Tidak lupa pada guru/ustazah/ustaz yg mengajar saya mengaji...

Tunjuk ajar dan pengorbanan cikgu2 semua sangat saya hargai...Terima kasih kerana menjadikan saya seorang yg berpelajaran (tapi masih byk yg perlu dipelajari dlm hidup ini)..

Al-Fatihah utk arwah cikgu Rosila..cikgu tadika saya..semoga roh nya dicucuri rahmat..amin..

X lupe jugak wish happy birthday to my beloved besfren 4eva..Puan Renny..even dia x baca blog saya..tapi saya tetap nk wish..luv u my fren!!


Me, Ren & Gee

2 comments:

Nikki Jamaludin said...

ren nmpk kurus laa time kawen

Puan ApasH said...

std le nikki..org nk kawin selalunye diet..

aku kawin je yg x diet..ahahahaha