Thursday, April 15, 2010

Thanks Kak Asmaa

Actualy entry ni saya hutang lama dah ngn Kak Asmaa dari Celoteh ku..hanya hari ini berkesempatan untuk "lunaskan" hutang itu. Sorry ye kak asmaa sebab lambat baru saya wat entry ni..

Actually di blog Celoteh ku..kak asmaa bermurah hati bagi hadiah kepada top commentator every month..dan saya pemenang bulan Nov09, Dec09 & Jan 2010..lepas tu cam segan plak asyik saya je..kita jadi low profile skit..bagi org len plak menang..tapi sy tetap baca blog akak tau..

Untuk hadiah bulan Nov 2009:

Saya dapat DVD UP..mmg best citer ni..I like!! masa kuar cinema lu tgh ngandung..di larang tgk wayang. Akhirnya tercapai hajat gak tgk citer tu. Saya juga dpt sarung kusyen. (sori no photo)



Untuk hadiah bulan Dec 2009:

Saya dapat ini:


Beg Serbaguna bak kata Kak Asmaa..besar tau beg ini..Kak Asmaa jahit sendiri tau..



Untuk Hadiah bulan Jan 10
: in progress...


Anyway, thanks a lot kak asmaa for all the gifts..semoga Allah murahkan rezeki akak sekeluarga..amin.

1 comment:

asmaa said...

terima kasih jua dari akak.
nnt akak nak copy utk simpanan akak ye...mohon kebenaran