Thursday, April 29, 2010

Menu Lunch tadi



Lunch tadi gi TESCO..untuk beli Sunlight (pencuci pinggan). Sbb di TESCO paling murah..stok di rumah sudah kehabisan. Alang2 lunch terus di sana..

Berkira2 samada nk mkn pizza or kt food court saje..last pilih food court. Ni dia lunch saya tadi.




Lamb chop with blackpepper sauce + air teh o ais yg manis
RM14.60 + RM1.00 = RM15.60
Rasa nye not bad..ni 2nd time makan. Licin le..alhamdulillah.



Sementara tunggu order siap..saya duduk termenung aje. Sbb sorang2 kan. xde member nak ajak borak. Kat meja depan saya ade seorang ibu dan anak dia. Mak dia suap anak dia makan. Even anak dia dh nmpk besar cam 5-6thn le..

Terus rasa rindu kt Qaseh. Maklum la..selalunye lunch hour kan mama balik umah dapat le jumpe Qaseh. Hari ni tak. Nampak gayanye..kol 5pm kang terus balik la..malas nk stay back..walhal ada kerja lagik..esok boleh sambung..hahahaha..alasan!!


Mama rindu sama kamu..*kiss*kiss*

2 comments:

NM said...

cm best je steak tu....huhu..teringin nk rsa tapi aku ni tak ley telan if 'rasa/bau daging' tu kuat sgt..loya tekak...

Puan ApasH said...

lin:

itu bukan steak..tu lambo chop. antara steak n lamb chop aku mmg prefer lamb chop lagik. Rasa nye not bad. Mmg kena dgn tekak aku. Bagi aku xde le plak "rasa/bau daging' tu..