Tuesday, December 15, 2009

Back to work..

Hari ni keje lepas 3 ari bercuti..huhuhu..amat malasnyer..Update pasal cuti2 m'sia kami yg x seberapa ni ni akan diupdate nanti2..gambar blom transfer lagik..

Supposedly Saya nk kena pergi T'ganu. B4 bercuti aritu..dh ckp2 nk pergi on Tuesday (arini) tp pickup company ade org nk guna. So I told my subordinates..Hari rabu le kita pergi.

So this morning..dah set kepala..arranged everything kt ofis..so early morning Wednesday terus gerak ke T'ganu. Kire dh set baik punye planning kan..

So td masa nk drive ke ofis baru saya on HP..sbb tgh malam td bateri abih..subuh td baru charged..On je hp dpt sms dr my subordinate "Sok kol 5pg tunggu dekat kilang"..what the heck...Masa tu 15min b4 8am..sah2 le dorang dh pergi kan..

Check sms tu antar kol bape..dlm 11.30pm smlm..masa tu saya dh lena tidur..So I call le my manager suma..then tanya kenapa x call awal2 smlm kata nk pegi this morning..

Then manager tu salahkan saya balik kata saya xde kt ofis smlm..Of course le xde sbb saya on leave..then dia kata plak..salah saya WHY x call office to check back bila pergi..
Tengok!!! last2 salah saya gak..

Masuk ofis..sume tanya.." eh U x pergi T'ganu ke?"...malas nk jawab sebenarnya..saya x kisah pergi ke tak..tp jangan plak nk salah kan saya pasni..then kata x responsible plak..

Tp yg penting ade hikmah di sebalik sume ni..Tuhan permudahkan urusan saya..so xde le pening2 fikir nk pump susu kt mana..jalan Spg Pulai-Gua Musang - K. Berang tu mana ade tempat rehat..nk simpan susu cane..ice pack tahan 12 jam jer..travel pergi balik dekat 24hours..

Dah malas nk fikir lagi..just wait n see kang Manager tu nk marah saya ke tak..

No comments: