Thursday, October 29, 2009

Saya Cuak Gile!!

Even tgh malas nk hapdet n mengarang..tapi something happens yg buat saya cuak sgt2 dan perlu di share kt sini..huhuhu..

Pagi2 tadi saya dh dikhabarkan dgn berita x baik.. Ade client complaint..regarding our products cracked after installation..aarghhh!!!! 17nos plak tu..Pipe besar lagi..Teruk le saya nk kena jawab..then nk send report pastu..

itu part belum cukup membuatkan saya cuak..sgt2 cuak..then dh terfikir...agak2 perlu ke saya pergi ke site untuk investigate...site nye di terengganu..huuwaaaa!!!! Ni kes besar chances saya perlu ke sana amat besar sekali..

B4 this kalo dpt gi outstation..mmg amat ske sekali..bleh jalan2 kan..tapi skang dh len..ia telah membuat saya x senang duduk..memikirkan mcm2 perkara..Lepas ada Qaseh ni mmg saya mengelat dr gi site..saya hantar org2 saya je pegi..Selagi bleh elak mmg saya elak dr pergi...Haritu pergi site kt batu kurau for 1/2day pon dh fikir cane nk pump susu..bla..bla..

Mende pertama sekali...being apart from Qaseh :(
Then EBM???????????????????????
Stock ZERO maaa...cane nie?????
Bukan x terfikir untuk buat stock..tapi susu saya tak semeriah orang lain..hanya saya yg paham keperitan yg ditanggung..pump hari ni cukup2 utk esok..mana dtg nye untuk stock??
Bangun tgh mlm utk pump pun nk dpt 1oz pon susah..huhuhuhu..

Sekejap lagi nk meeting utk decide bila nak pergi..perlu ke saya pergi??dup..dap...dup...dap..

Sure ade gak yg akan suggest utk bwk Qaseh sekali??? Kalo travel sendiri dgn keta sendiri..no prob..saya angkut je sume..Ni agak2 sure kena gi naik pickup..sakit badan wwooooooo....cane nk angkut Qaseh??? Arrggghhhh!!!!!!

Tollooooonngggggggggggggggggg!!!

No comments: