Wednesday, October 21, 2009

Sakit Kepala

Hari ni dh hari ke-3 saya sakit pale..smlm langsung xde selera nk mamam nasik..mkn western selera kot Sometimes ade gak rasa loya..nk muntah. Tapi xde le muntah kan..

Jgn serkap jarang kata saya pregnant..sbb dah wat test pg tadi negative ye uolss..blom masanye Qaseh nk dpt adik..hehehehe..

Sebab ape eh pale sakit nie..ish..ish..dh le sakit pale..then dok memikirkan sbb ape sakit..kan x pasal2 menambahkan sakit pale..ntah ape2..

Usah difikirkan lagik. Lunch nanti carik panadol utk kelegaan cepat. Boleh diambil ketika perut kosong. Cett cam iklan plak..

6 comments:

CuppyCakeMommy said...

berjngkit dgn qaseh ka?

Unknown said...

jgn pikir bnyk2 kak..may be stress kut, wiken ni try relaks2 n rest aje..huda pun lately ni pening gak, risau kut tekanan darah rendah..

ezan said...

take a good rest... jgn stress k.. sian kat qaseh nanti.. :)

Aliff Imran said...

mama qaseh..huhu..jengah blog..duk perak upernyer..samer la kiter...saya kat IPOH..kalu senang or trun ipoh bleh kiter menge-TEA nnt huhuhu...

duk penin gi ker??...u ader low blodd x??migrain ker??mayb sbb benda-benda tu kut...

take a rest..n have a kit-kat:p

Puan ApasH said...

Mamanoa : Saya tinggal kt bt gajah. Tapi umah mak saya kt Ipoh. kirenye asal org ipoh le. Nak menge-TEA?? Bleh aje. Tapi saya ni penyegan skit..hahaha..tapi awal2 le.kalo dah biasa nanti ok laa.
A ah dok sakit pale nanti. Migran xde, low blood pon x jugak..x tau sbb ape..stess rasanye x pon..huhuhu

Unknown said...

Nk demam tak tue Yang..mkn ubat tau..hope tk jd demam tu nnti..
Take care